cherige

Konstigt. konst ig konst agt. konslat.
nej nu ska jag inte vara jobbigt poetiskt utan jobbigt seriös.. igen....
har skypat lite nu. för jag kan göra det nu meed mit konstiga internett..... Och något som jag försöker förklara är hur konstigt det är att komma hit. Att starta ett helt nytt liv. Att bygga upp en helt ny umgänges krets. Att se mäniskor uppfatta en på ett annorlunda sätt.
rtex här kallas jag för pelle.
jag är inte sedd som för känslosamm.
jag är sedd som en typisk stockholmare. ja här är jag i underläge folk. Jag blir mobbad för min dialekt av skåningar, SKÅNINGAR!!!
Jag är fortfarande dock förvirrad he. det var allt för idag nu ska jag sova
uppdatering
flyttat
klippt hår
tatuerat
fått en grej för belgier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0