Kläder

Ett av mina större besvär här på I LANDET är kläder.
Inte bara det att jag tog med mig på tok för lite utan vi hade visst en sådan där klädkod på jobbet. Oj, ehmmmm. Tänkte esteten inom. FUCK
Ja vad ska jag göra nu då tänkte scouten inom mig som faktiskt var van att finna sig i konstiga uniformer som mest ser (jag erkänner), mest konstiga ut. Problemet är att den sidan har fått vila lite för länge. Lång historia kort. Nu sitter jag här med för små "kontors byxor". En vit skjorta som är för liten vid bysten. Och en färgglad sjal, bara för att hålla hoppet uppe och att en dag kommer jag aldrig mer igen sätta min fot i ett kontror.
(unnar mig också att vara lite extra  rebellisk genom att ha lite för ljusa jeans på casuall friday)

Kommentarer
Postat av: Evie

Det faktum att du är ovan vid klädkoder innebär att du har förlorat förmågan att känna om kläder passar när du provar dem?

2012-02-07 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0